Nejčastěji kladené dotazy


Pro nakupující

1. Jak si mohu zakoupit album či skladbu?

Po rozkliknutí detailu alba je v hlavičce možnost „Koupit album“ (navíc i označena symbolem nákupního košíku). Stejně tak vedle jednotlivých skladeb naleznete nákupní košík. Po kliknutí na nákupní košík si můžete vybrat, zda již chcete přejít přímo k platbě, či si přejete pokračovat v nákupu. Pokud budete pokračovat, zvolená položka Vám zůstane v nákupním košíku. Seznam všech položek zároveň vidíte v rekapitulaci nákupu před tím, než přejdete k platbě.

2. Jak probíhá platba?

Platbu zprostředkuje společnost ComGate, a.s., jedná se o autorizovanou platbu pomocí rychlého bankovního převodu nebo platební karty. Minimální technicky možná částka transakce je 5 Kč. Ihned po připsání peněz na účet máte možnost si zakoupené soubory stáhnout.

3. Musím být zaregistrován, abych mohl zakoupit album či skladbu?

Nemusíte, při prvním nákupu stačí vyplnit Vaši e-mailovou adresu, na kterou Vám následně budou zaslány odkazy ke stažení Vámi zakoupených souborů.

4. Jak si po zakoupení mohu album či skladbu stáhnout?

Na Vaši e-mailovou adresu budou zaslány odkazy ke stažení Vámi zakoupených souborů. V e-mailu zároveň naleznete aktivaci Vašeho profilu na serveru Vivala, kde po zalogování rovněž máte možnost si Vámi zakoupené soubory stáhnout.

5. V jaké kvalitě a formátu se alba a skladby prodávají?

Můžete si být jisti, že preferujeme vždy tu nejvyšší kvalitu, záleží však na interpretech, v jaké kvalitě své skladby poskytují. Přesný bitrate naleznete po rozkliknutí alba v hlavičce - hned pod názvem nahrávky. Všechny skladby jsou ve formátu mp3. Do budoucna však počítáme i s formátem FLAC.

6. V jaké kvalitě si mohu skladby před nákupem poslechnout?

Skladby jsou pro on-line přehrávání (streaming) k dispozici pouze v nízké kvalitě (128kbps). Pokud chcete hudbu ve vyšší kvalitě, album či skladbu si kupte a stáhněte.

7. Kolik peněz z prodejní ceny dostane interpret?

Intepret dostává 90% z ceny po odečtení poplatku za uskutečnění platby, případně poplatku OSA. Server Vivala si za zprostředkování prodeje účtuje 10% z finální ceny.

8. Mohu interpretovi přispět více, než kolik je reálná cena alba či skladby?

Ano, při přidání do košíku máte možnost inrepretovi poslat větší částku, než za kterou reálně album či skladbu prodává. Veškeré návýšení nad standardní cenu částky náleží ze 100% interpretovi.

9. Co mám dělat, pokud platba neproběhla úspěšně, případně proběhla úspěšně, ale přesto nemohu objednané album či skladbu stáhnout?

Kontaktujte prosím zákaznické oddělení na e-mailu info@vivala.cz, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 24 hodin.

10. Co mám dělat, pokud jsem ztratil přihlašovací údaje?

V záložce Login na hlavní stránce máte možnost si nechat zaslat ztracené heslo na Vaši e-mailovou adresu.

11. Uvedl jsem při prvním nákupu nesprávnou e-mailovou adresu, co mám dělat?

Kontaktujte prosím zákaznické oddělení na e-mailu info@vivala.cz, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 24 hodin.

Pro interprety

1. Jsem interpret a chci na Vivale prodávat alba či skladby, co mám dělat?

Jděte na hlavní stránku do záložky „Pro interprety“ - následně vyplníte jednoduchou registraci a nastavení Vašeho osobního profilu. Po jeho řádném vyplnění Vám již nic nebrání v tom, abyste v pěti krátkých krocích nahráli album do systému. K jeho schválení administrátorem dochází do 24 hodin, následně je album verifikováno k prodeji.

2. Je registrace a nahrání alb k prodeji zdarma?

Ano.

3. Jsem registrován u OSA, je to problém?

Není, spolupracujeme s OSA a pokud máte u OSA registraci, odvádíme řádné poplatky. Pokud u OSA nejste, je možné tento krok v procesu nahrávání alba přeskočit.

4. Kolik peněz dostanu z finální prodejní ceny a jak je obdržím?

Interpretovi náleží odměna 90% z částky po odečtení nákladů za zprostředkování platby, případně poplatků OSA. Server Vivala si za zprostředkování prodeje účtuje 10% z finální ceny. Peníze jsou interpretovi zasílány vždy jednou měsíčně na jeho účet uveden v jeho nastavení. Intenzivně však pracujeme na možnosti zasílat interpretovi peníze ihned po uskutečnění nákupu.

5. V jakém formátu a v jaké kvalitě mohu alba či skladby prodávat?

V současné době nabízíme pouze formát mp3, na možnosti prodeje formátu FLAC pracujeme. Co se kvality týče, preferujeme bitrate 320 kbp/s. Pamatujte na to, že v čím větší kvalitě skladby prodáváte, tím větší šanci máte oslovit potencionálního kupce.

6. Mohu zvolit cenu, za kterou budu alba či skladby prodávat?

Ano, v rámci zachování prodejní atraktivity je však maximální cena za album stanovena prozatím na 150,- Kč. S individuálními požadavky na vyšší cenu se můžete obrátit na e-mail info@vivala.cz, případně nás upozornit pomocí formuláře v posledním kroku nahrávání alba. Hladiny nabízených cen jednotlivých skladeb se odvíjí od zvolené ceny alba. Vše lze přehledně nastavit v pátém kroku při procesu nahrávání alba.

7. Budu mít přehled o prodaných albech a skladbách?

Ano, po schválení Vašeho alba k prodeji máte možnost ve Vašem profilu sledovat statistiky.

8. Jak probíhá schvalování alb k prodeji?

Schvalování alb má na starosti administrátor, který pečlivě zkontroluje pravost skladeb a jejich autorství, schválí popis, obal alba i cenu a pokud je vše v pořádku, ihned album odbaví k prodeji, o čemž Vás informuje e-mailem. V případě nesrovnalostí jste opět kontáktování e-mailem, kde je vysvětlen problém a jeho postup k řešení.

9. Co mám dělat, pokud chci změnit některé údaje v prodávaném albu, případně v osobním nastavení?

Kontaktujte prosím zákaznické oddělení na e-mailu info@vivala.cz, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 24 hodin.